Iprom

Vzpon spletnih medijskih vsebin
Mladina
četrtek, 27. oktober 2011 ob 08:39
Spletni mediji zasedajo že tretjino vsega časa za medije
 
Tretjino časa namenimo spletnim medijem
Podpalmo.si
sreda, 26. oktober 2011 ob 19:34
Vse večja razširjenost in raba interneta spreminja tudi navade glede spremljanja medijev. Slovenski uporabniki interneta tako že skoraj ...
 
Internet postaja dnevni spremljevalec
24ur.com
sreda, 26. oktober 2011 ob 15:38
Slovenski uporabnik interneta že skoraj tretjino časa, ki ga nameni za spremljanje medijev, porabi za spletne medije. Predvsem mladi pa so tisti, ki vplivajo na nov način uporabe...
 
Tretjino časa za spletne medijske vsebine
Finance
sreda, 26. oktober 2011 ob 15:06
Vse večja razširjenost in raba interneta spreminja tudi navade Slovencev glede spremljanja medijev
 
Spletni mediji zasedajo že tretjino vsega časa za medije
Primorska.info
sreda, 26. oktober 2011 ob 14:30
Raziskava Iproma in Valicona kaže, da slovenski uporabniki interneta med tednom v povprečju 30 odstotkov časa, namenjenega spremljanju medijev, preživijo ob uporabi spletnih medijskih vsebin.
 
Raziskava: Spletni mediji zasedajo že tretjino vsega časa za medije
Dnevnik
sreda, 26. oktober 2011 ob 14:25
Vse večja razširjenost in raba interneta spreminja tudi navade glede spremljanja medijev. Slovenski uporabniki interneta tako že skoraj tretjino časa, ki ga namenjajo za spremljanje medijev,...
 
Spletni mediji zasedajo že tretjino vsega časa za medije
SiOL.net
sreda, 26. oktober 2011 ob 14:23
Ljubljana - Slovenski uporabniki interneta tako že skoraj tretjino časa, ki ga namenjajo za spremljanje medijev, porabijo ob spremljanju spletnih medijskih vsebin.
 
<< Začetek < Nazaj 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 Naprej > Konec >>

Google Translate

English Croatian French German Italian Spanish Serbian Slovenian Hungarian