Iprom

Internet predstavlja 30% časa, ki ga uporabniki med tednom namenijo medijem
RIS.org
petek, 4. november 2011 ob 12:51
Internetne medijske vsebine predstavljajo 30% vsega časa, ki ga slovenski uporabniki interneta v povprečnem delovnem tednu namenijo medijem,
 
Medijska potrošnja med slovenskimi uporabniki interneta
RIS.org
sreda, 2. november 2011 ob 23:00
V sporočilu za javnost sta podjetji IPROM in Valicon razkrili rezultate svoje raziskave o medijski potrošnji med slovenskimiuporabniki interneta....
 
Internet dobro ukoreninjen v vsakdan slovenskega uporabnika
Moj mikro
sobota, 29. oktober 2011 ob 03:46
Podjetji iPROM in Valicon sta od konca julija do sredine septembra letos izvajali spletno raziskavo o medijski potrošnji med uporabniki interneta. Izsledki raziskave kažejo, da le-ti v delovnem...
 
Internet ukoreninjen v vsakdan slovenskega uporabnika
Safe.si
petek, 28. oktober 2011 ob 15:41
Raziskava podjetij iProm in Valicon kaže, da v splošnem na internetu porabimo več časa, vendar nekaj manj kot polovico tega časa namenimo...
 
Spletni mediji zasedajo že tretjino vsega časa za medije!
Politikis
četrtek, 27. oktober 2011 ob 16:08
Vse večja razširjenost in raba interneta spreminja tudi navade glede spremljanja medijev. Slovenski uporabniki interneta tako že skoraj tretjino...
 
Vzpon spletnih medijskih vsebin
Mladina
četrtek, 27. oktober 2011 ob 08:39
Spletni mediji zasedajo že tretjino vsega časa za medije
 
Tretjino časa namenimo spletnim medijem
Podpalmo.si
sreda, 26. oktober 2011 ob 19:34
Vse večja razširjenost in raba interneta spreminja tudi navade glede spremljanja medijev. Slovenski uporabniki interneta tako že skoraj ...
 
<< Začetek < Nazaj 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 Naprej > Konec >>

Google Translate

English Croatian French German Italian Spanish Serbian Slovenian Hungarian